OVER ONS
Over HTD Branding
In de jaren 80 is de familie Kloesmeijer begonnen met HaTeDe&Polyart. Dit was een zeef/textieldrukkerij dat
voornamelijk regionaal actief was en is later doorgegroeid naar een landelijk opererende drukkerij voor, met name, textiel.
In 2002 is de zaak verkocht en na turbulente ontwikkelingen, heeft Arend Jan Sibbelee in maart 2006 HaTeDe overgenomen.
Vanaf dat moment zijn er diverse veranderingen door gevoerd. Ten eerste is de naam verkort naar HaTeDe.
Daarnaast is het beleid gewijzigd en richt HaTeDe zich vooral op de relatiegeschenk bedrijven en niet meer op rechtstreekse verkoop aan zgn eindgebruikers. Hierdoor kunnen klanten van HaTeDe ook HaTeDe niet meer als concurrent bij een klant tegenkomen.
Om deze positie te onderstrepen is de hele werkwijze hierop aangepast.
In 2009 zijn de drukactiviteiten verder uitgebreid met tampondruk.
Hierdoor is het aanbod van HaTeDeaan de relatiegeschenk bedrijven verdubbeld.
Per 1 januari 2011 is de naam gewijzigd in HTD branding. Dit omdat deze naam daadwerkelijk zegt wat we doen nl.
het (ver)merken van artikelen. Nu precies 11 jaar later hebben wij voor een frisse nieuwe uitstraling gekozen,
zoals u kunt zien op onze vernieuwde site.
Als u meer wilt weten over de manieren van drukken, ga dan naar de button druktechnieken in de menubalk.
Nieuwsgierig geworden? U bent altijd van harte welkom, voor zomaar een kop koffie, maar natuurlijk ook om af te stemmen
hoe HTD Branding u kan ondersteunen om uw marktpositie nog verder te verbeteren of liever nog, uit te breiden.